Thursday, August 18, 2005

 
alop....
kecian ayah pin tafsir quran ikut minda sempit...pastu termakan dek korang lak.....

ni ajaran bapak pin lak..hurai ayat quran ngan bible..

6.116 Dan jika kamu menuruti kebanyakan orang-orang yang di muka bumi ini, niscaya mereka akan menyesatkanmu dari jalan Allah. Mereka tidak lain hanyalah mengikuti persangkaan belaka, dan mereka tidak lain hanyalah berdusta (terhadap Allah)

....ayat ni ayat yang nyata dan menjadi iktibar kepada kita dan kini ayat tersebut dipakai kembali pasal Allah tahu sangat perangai manusia ni...terlalu banyak sangat amalan agama yang bidaah (yang berpuak-puak/tariqat dan sebagainya)telah dibuat mengikut tradisi dan menjadi amalan sebahagian besar umat islam dimuka bumi ini kerana......

5.104] Apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah mengikuti apa yang diturunkan Allah dan mengikuti Rasul". Mereka menjawab: "Cukuplah untuk kami apa yang kami dapati bapak-bapak kami mengerjakannya". Dan apakah mereka akan mengikuti juga nenek moyang mereka walaupun nenek moyang mereka itu tidak mengetahui apa-apa dan tidak (pula) mendapat petunjuk?
......................
............
.......
....bible....
16:12 Banyak lagi perkara yang Aku hendak katakan kepadamu, tetapi sekarang ini tiada dapat kamu menanggung dia.........(yesus kata kat pengikut dia bahawa banyak benda yang dia sampaikan tapi takut depa tak leh nak terima)

16:13 Akan tetapi apabila Ia sudah datang, yaitu Roh kebenaran, maka Ia pun akan membawa kamu kepada segala kebenaran; karena tiada Ia berkata-kata dengan kehendak-Nya sendiri, melainkan barang yang didengar-Nya itu juga akan dikatakan-Nya; dan dikabarkan-Nya kepadamu segala perkara yang akan datang......................(yesus kata akan mai roh kebenaran iaitu rasul terakhir
yang sampaikan apa yang yesus tak leh nak sampaikan dan rasul tersebut(roh kebenaran)menyampaikan bukan ikut hawa nafsu dia(karena tiada Ia berkata-kata dengan kehendak-Nya sendiri)
tapi rasul terakhir menyampai dari apa yang diperdengarkan malaikat kepadanya(melainkan barang yang didengar-Nya itu juga akan dikatakan-Nya)

itu cuma pendapat aku saja..boleh ditolak dan boleh diterima..mungkin juga pendapat aku ni boleh berubah kalau aku perolehi hujah yang bernas lagi adil...


pendapat ayah pin pasal huraian quran?............hancussss..tak nampak ke`depan` pun..hujah depa sama ngan .....kalau nak pohon pertolongan dari Allah kena pakai batu tokkong ka???..yerla..kalau nak minta pertolongan dari pak lah pun kena jumpa seceteri dia dulu...aku tak mau kata apa dah...korang nak anut agama apapun korang punya hal.kat sini aku hadiahkan ayat bible buat pengikut ayah pin

3:5
Demikian juga lidah, walaupun suatu anggota kecil dari tubuh, namun dapat memegahkan perkara-perkara yang besar. Lihatlah, betapapun kecilnya api, ia dapat membakar hutan yang besar.
(jadi jerebu daaaaaaaaaaa...........dok bakaq hutan)

Comments:
i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here
 
I really enjoyed your blog. This is a cool Website Check it out now by Clicking Here . I know that you will find this WebSite Very Interesting Every one wants a Free LapTop Computer!
 
Make no mistake: Our mission at Tip Top Equities is to sift through the thousands of underperforming companies out there to find the golden needle in the haystack. A stock worthy of your investment. A stock with the potential for big returns. More often than not, the stocks we profile show a significant increase in stock price, sometimes in days, not months or years. We have come across what we feel is one of those rare deals that the public has not heard about yet. Read on to find out more.

Nano Superlattice Technology Inc. (OTCBB Symbol: NSLT) is a nanotechnology company engaged in the coating of tools and components with nano structured PVD coatings for high-tech industries.

Nano utilizes Arc Bond Sputtering and Superlattice technology to apply multi-layers of super-hard elemental coatings on an array of precision products to achieve a variety of physical properties. The application of the coating on industrial products is designed to change their physical properties, improving a product's durability, resistance, chemical and physical characteristics as well as performance. Nano's super-hard alloy coating materials were especially developed for printed circuit board drills in response to special market requirements

The cutting of circuit boards causes severe wear on the cutting edge of drills and routers. With the increased miniaturization of personal electronics devices the dimensions of holes and cut aways are currently less than 0.2 mm. Nano coats tools with an ultra thin coating (only a few nanometers in thickness) of nitrides which can have a hardness of up to half that of diamond. This has proven to increase tool life by almost ten times. Nano plans to continue research and development into these techniques due to the vast application range for this type of nanotechnology

We believe that Nano is a company on the move. With today�s steady move towards miniaturization we feel that Nano is a company with the right product at the right time. It is our opinion that an investment in Nano will produce great returns for our readers.

Online Stock trading, in the New York Stock Exchange, and Toronto Stock Exchange, or any other stock market requires many hours of stock research. Always consult a stock broker for stock prices of penny stocks, and always seek proper free stock advice, as well as read a stock chart. This is not encouragement to buy stock, but merely a possible hot stock pick. Get a live stock market quote, before making a stock investment or participating in the stock market game or buying or selling a stock option.
 
I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog
 
While you read this, YOU start to BECOME aware of your surroundings, CERTIAN things that you were not aware of such as the temperature of the room, and sounds may make YOU realize you WANT a real college degree.

Call this number now, (413) 208-3069

Get an unexplained feeling of joy, Make it last longer by getting your COLLEGE DEGREE. Just as sure as the sun is coming up tomorrow, these College Degree's come complete with transcripts, and are VERIFIABLE.

You know THAT Corporate America takes advantage of loopholes in the system. ITS now YOUR turn to take advantage of this specific opportunity, Take a second, Get a BETTER FEELING of joy and a better future BY CALLING this number 24 hours a day.
(413) 208-3069
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?